Seminerde aşağıdaki konular ele alınmaktadır: Ergenlik dönemi Ergenin dünyasında ekranlı cihazlar Dijital dünyanın ergen için tehditleri ve fırsatları Ebeveynler ne zaman ne kadar müdahil olmalı
Etkinlikler ait takvim
|
Pazartesi
|
Salı
|
Çarşamba
|
Perşembe
|
Cuma
|
Cumartesi
|
Pazar
|
|---|---|---|---|---|---|---|
|
0 etkinlik,
|
1 etkinlik,
-
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
1 etkinlik,
-
Eğitim programı aşağıdaki başlıklardan ve uygulama yönteminden oluşmaktadır. Genel amaç katılımcıların okul içinde sorumlu oldukları alanlarda yönetim, iletişim, geribildirim süreçlerini teşhis, müdahale ve değerlendirme yapabilme becerilerini desteklemektir. Programda öğretmen, öğrenci ve velilerle iletişimde, duygu yönetimi, duygu, düşünce ve davranış bütünleştirme becerisi üzerinde durulması beklenmektedir. Bir başka deyişle katılımcıların süreç planlama, süreç analizi/teşhisi ve sürece müdahale becerilerini… |
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
1 etkinlik,
Ebeveyn eğitimleri yapan eğitimcilerin katılımıyla UNICEF Türkiye için ebeveyn eğitimleri uygulayan uzmanların kapasite gelişimi eğitimi gerçekleştirilir. Eğitimde, eğitimcilerin ebeveynlik eğitimcilikleri, gelişim, toplumsal cinsiyet, program uyarlama, sahadaki eğitimcilerin geliştirilen eğitim programından yararlanma becerileri kapsanmaktadır. |
2 etkinlikler,
-
Seminerde aşağıdaki konular ele alınmaktadır: Bağımlılık bir neden mi, sonuç mu? Bağımlılığın nedenleri, türleri, etkileri 3 zamanda müdahale: Önce – anında- sonra / önlem-müdahale-tamirat Ebeveynlere etkisi |
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
|
1 etkinlik,
-
Eğitim programı aşağıdaki başlıklardan ve uygulama yönteminden oluşmaktadır. Genel amaç katılımcıların okul içinde sorumlu oldukları alanlarda yönetim, iletişim, geribildirim süreçlerini teşhis, müdahale ve değerlendirme yapabilme becerilerini desteklemektir. Programda öğretmen, öğrenci ve velilerle iletişimde, duygu yönetimi, duygu, düşünce ve davranış bütünleştirme becerisi üzerinde durulması beklenmektedir. Bir başka deyişle katılımcıların süreç planlama, süreç analizi/teşhisi ve sürece müdahale becerilerini… |
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|