Seminer dizisinin temel amacı; katılımcıların, romantik/yakın ilişkilerde iletişim kurma özellikleri, ilişkilerde önceliklendirdikleri ihtiyaçları, sevgilisinin/ eşinin beklentilerini anlama ve karşılıklı beklentilerin karşılanması bağlamında farkındalık kazanmaktır.
Etkinlikler ait takvim
|
Pazartesi
|
Salı
|
Çarşamba
|
Perşembe
|
Cuma
|
Cumartesi
|
Pazar
|
|---|---|---|---|---|---|---|
|
0 etkinlik,
|
1 etkinlik,
-
|
1 etkinlik,
Cinsiyet eşitliği eğitici eğitimi, katılımcıların ayrımcılığın önlenmesi, toplumsal cinsiyet, günlük hayatta ve iş yaşamında cinsiyet eşitliğinin sağlanması, cinsiyet temelli şiddet gibi konular ile ilgili farkındalık ve bilgi düzeylerini artırmak üzerine kurgulanmıştır. Eğitim sürecinde, konuların tartışılabilmesi, karşılıklı öğrenmenin deneyimlenebilmesi için çevrimiçi ortamda uygulanabilecek etkileşimli yöntemlerin kullanılması düşünülmektedir. |
1 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
1 etkinlik,
-
Bu eğitimde aşağıdaki başlıklar ele alınacaktır: Travmanın tanımı ve danışan-terapist üzerindeki etkisi Travmanın vaka formülasyonunda bileşenler Travma terapisinde aktarım ve karşı aktarım Basic Ph ve travma terapisi |
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
3 etkinlikler,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
|
1 etkinlik,
8 sınıf öğrencilerinin katılımına açık olacak, Klinik Psikolog Serkan Kahyaoğlu’nun sunacağı webinarda aşağıdaki başlıklar ele alınmaktadır: Ergenlik dönemi: Neden nasıl heyecanlı ve riskli? Kaygı türleri: Yararlı, baş edilebilir ve zararlı (toksik) kaygı Sınavın anlamı: Bugün yarın gelecekte sizin ve aileniz için sınav ne diyor? Kaygı ve duygu yönetimi: Kaygı ve duyguları yönetmenin yolları |
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
|
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
0 etkinlik,
|
3 etkinlikler,
|
0 etkinlik,
|
1 etkinlik,
AÇEV'in deprem bölgesindeki babalar için geliştirdiği programın eğitici eğitiminde aşağıdaki başlıklar ele alınmıştır: - Travmatik olaylar bize ne yapar, biz ne yaparız? - Çocuğun travması nasıldır? Kim, nasıl korunmalı? - İlişki ve yönetimde, açık, hedef ve tuzak kapılar: Duygu, düşünce, davranış - Travma ile nasıl baş ederiz? - Erkekler-babalar ve Travma/Afet - Koruma ve destek |