Mahremiyet Seminerleri
14 Haziran 2022 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmiştir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmıştır.
Psikolojik Danışmanlar İçin “Cinsel Şiddete Maruz Kalanlara Yaklaşım: Cinsel Şiddetin Psikososyal Boyutu” Atölyesi
25 Mayıs 2022 tarihinde UNFPA ile Psikolojik Danışmanlar İçin “Cinsel Şiddete Maruz Kalanlara Yaklaşım: Cinsel Şiddetin Psikososyal Boyutu” Atölyesi gerçekleştirildi.
Mahremiyet Seminerleri
16 Mart 2022 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
Mahremiyet Seminerleri
15 Mart 2022 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
Mahremiyet Seminerleri
9 Şubat 2022 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
Mahremiyet Seminerleri
8 Şubat 2022 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
EG-TA: EğitimdeTransaksiyonel Analiz Atölye /2. gün
26 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/2. Gün” gerçekleştirildi. Atölyenin ikinci gününde şu konular ele alınmaktadır: EĞİTİMDE EGO DURUMLARI VE TRANSAKSİYONLAR Öğrenen ve öğretenin karşılaşması, sınıfta, eğitimde, okulda “Çocuk, Yetişkin ve Ebeveyn” ego durumları, GÖZARDI MEKANİZMASI ve EĞİTİM: Sorunun varlığını, anlamını, değişme olasılığını ve kişisel becerileri göz ardı etmek ya da etmemek üzerine eğitim ortamında yapılması gerekenler, PSİKOLOJİK OYUN ve EĞİTİME ETKİSİ: Kurban, kurtarıcı ve zalim üçgeninin okuldaki, eğitimdeki macerası ve oyun üçgeni yerine otonomi üçgenini kullanma becerisi ele alınmıştır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/1. Gün
19 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/1.Gün” gerçekleştirildi. Atölyenin birinci gününde TA’da OTONOMİ ve EĞİTİM: Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik, TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM oturumunda Öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları ve EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) oturumunda: Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları; Mükemmel ol, güçlü ol, gayret et, çabuk ol, hoşnut et sürücülerinin eğitim ortamında kullanımı konuları ele alınmıştır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/6. Oturum
17 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/6. Oturum” gerçekleştirildi. G
İyi Olma, İyiliği Koruma Hali
14 Aralık 2021 tarihinde Türk Eğitim Vakfı gönüllüleri ile “İyi Olma, İyiliği Koruma Hali” Semineri gerçekleştirildi
İyi Olma, İyiliği Koruma Hali
13 Aralık 2021 tarihinde Türk Eğitim Vakfı gönüllüleri ile “İyi Olma, İyiliği Koruma Hali” Semineri gerçekleştirildi
Mahremiyet Seminerleri
14 Aralık 2021 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
Mahremiyet Seminerleri
13 Aralık 2021 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
EG-TA: EğitimdeTransaksiyonel Analiz Atölye /2. gün
12 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/2. Gün” gerçekleştirildi. Atölyenin ikinci gününde şu konular ele alınmaktadır: EĞİTİMDE EGO DURUMLARI VE TRANSAKSİYONLAR Öğrenen ve öğretenin karşılaşması, sınıfta, eğitimde, okulda “Çocuk, Yetişkin ve Ebeveyn” ego durumları, GÖZARDI MEKANİZMASI ve EĞİTİM: Sorunun varlığını, anlamını, değişme olasılığını ve kişisel becerileri göz ardı etmek ya da etmemek üzerine eğitim ortamında yapılması gerekenler, PSİKOLOJİK OYUN ve EĞİTİME ETKİSİ: Kurban, kurtarıcı ve zalim üçgeninin okuldaki, eğitimdeki macerası ve oyun üçgeni yerine otonomi üçgenini kullanma becerisi ele alınmıştır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/5. Oturum
10 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/2. Oturum” gerçekleştirildi. GÖZARDI MEKANİZMASI ve EĞİTİM: Sorunun varlığını, anlamını, değişme olasılığını ve kişisel becerileri göz ardı etmek ya da etmemek üzerine eğitim ortamında yapılması gerekenler ele alınmaktadır.
Çocukları ve Bakım Verenleri Güçlendirmek
10 Aralık 2021 tarihinde UNHCR (Birleşmiş Milletler Yüksek Komiserliği) İzmir şubesi işbirliğinde kurumlarda çalışan sosyal hizmet uzmanlarına yönelik çocukları ve bakım verenleri desteklemek için yapılabiecekler hakkında çevrim içi seminer planlanmıştır. Seminerde; bağ kurma, olumlu ve işlevsel otorite/ebeveyn becerileri, vaka formulasyonu ve yönetimi ele alınacaktır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/4. Oturum
3 Aralık 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/4. Oturum” gerçekleştirildi. EĞİTİMDE EGO DURUMLARI VE TRANSAKSİYONLAR oturumunda: Öğrenen ve öğretenin karşılaşması, sınıfta, eğitimde, okulda “Çocuk, Yetişkin ve Ebeveyn” ego durumları çalışılmaktadır
EG-TA: EğitimdeTransaksiyonel Analiz Atölye /1. gün
28 Kasım 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: EğitimdeTransaksiyonel Analiz Atölye /1. gün” gerçekleştirilmiştir. Atölyenin birinci gününde TA’da OTONOMİ ve EĞİTİM: Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik, TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM oturumunda Öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları ve EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) oturumunda: Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları; Mükemmel ol, güçlü ol, gayret et, çabuk ol, hoşnut et sürücülerinin eğitim ortamında kullanımı konuları ele alınmıştır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/3. Oturum
26 Kasım 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/3. Oturum” gerçekleştirildi. EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) oturumunda: Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları; Mükemmel ol, güçlü ol, gayret et, çabuk ol, hoşnut et sürücülerinin eğitim ortamında kullanımı tartışılmaktadır.
Çocukları ve Bakım Verenleri Güçlendirmek
26 Kasım 2021 tarihinde UNHCR (Birleşmiş Milletler Yüksek Komiserliği) İzmir şubesi işbirliğinde kurumlarda çalışan psikologlara yönelik çocukları ve bakım verenleri desteklemek için yapılabilecekler hakkında çevrim içi seminer planlanmıştır. Seminerde; bağ kurma, olumlu ve işlevsel otorite/ebeveyn becerileri, vaka formülasyonu ve yönetimi ele alınacaktır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/2. Oturum
19 Kasım 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/2. Oturum” gerçekleştirildi. TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM oturumunda Öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları konu edilmektedir.
Mahremiyet Seminerleri
16 Kasım 2021 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
Mahremiyet Seminerleri
15 Kasım 2021 tarihinde UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen “Mahremiyet Seminerleri” Adana Sarıçam Mülteci Kampı’nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/1. Oturum
12 Kasım 2021 tarihinde Öğretmen Akademisi Vakfı öğretmenleri ile “EG-TA: Eğitimde Transaksiyonel Analiz/1. Oturum” gerçekleştirildi. TA’da OTONOMİ ve EĞİTİM oturumunda: Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik konuları ele alınmaktadır.
AYRIMCILIĞIN ÖNLENMESİ ve EŞİTLİK
Şubat 2018’de Türk Eczacılar Birliğinin il başkanlarına 2 saatlik “Ayrımcılığın Önlenmesi ve Eşitlik” semineri verilmiştir.
ERKEK VE OĞLAN ÇOCUK TCDŞ PSİ MÜD SUNUM
28 Eylül 2021 tarihinde UNFPA işbirliği ile ” Erkek ve Oğlan Çocukları Toplumsal Cinsiyete Dayalı Şiddete dair seminerde göçmen erkeklere yönelik geliştirilen program ve erkeklerle çalışmak hakkında konuşma gerçekleştirildi.
ANKARA GÖÇMEN KADINLAR, GENÇLER VE KIZ ÇOCUKLARIN HİZMETERE ERİŞİMLERİNİ GÜÇLENDİRMEK İÇİN ERKEKLERLE ÇALIŞMAK
22 Eylül 2021 tarihinde UNFPA işbirliği ile Ankara Göçmen Kadınlar, Gençler ve Kız Çocukların Hizmetlere Erişimlerini Güçlendirmek İçin Erkeklerle Çalışmak Çalıştayda “Erkeklerle Çalışmak” başlıklı sunum yapıldı.
ERKEKLERE VE OĞLAN ÇOCUKLARINA YÖNELİK CİNSEL ŞİDDET KONULU ÇALIŞTAY PANEL YÖNETİMİ
13 Eylül 2021 tarihinde UNFPA işbirliği ile “Erkeklere ve Oğlan Çocuklarına Yönelik Cinsel Şiddet Konulu Panelde konuşma yapıldı.
EŞİTLİK, KADINA YÖNELİK ŞİDDETİ ÖNLEME VE MÜDAHALE YÖNTEMLERİ
25-26 Ağustos 2021 tarihlerinde UNFPA ve İçişleri Bakanlığı işbirliğinde kaymakam ve valiler ile “Eşitlik, Kadına Yönelik Şiddeti Önleme ve Müdahale Yöntemleri” atölyesi gerçekleştirildi.
EŞİTLİK, KADINA YÖNELİK ŞİDDETİ ÖNLEME VE MÜDAHALE YÖNTEMLERİ
18 Ağustos 2021 tarihinde UNFPA ve İçişleri Bakanlığı işbirliğinde kaymakam ve valiler ile “Eşitlik, Kadına Yönelik Şiddeti Önleme ve Müdahale Yöntemleri” atölyesi gerçekleştirildi.
EZBERLENEN CİNSİYET
23 Haziran 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Ezberlenen Cinsiyet” semineri gerçekleştirildi.
DUYGULARA DAİR İNCE MESELELER
7 Haziran 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Duygulara Dair İnce Meseleler” semineri gerçekleştirildi.
ÇOCUKLARLA OYUN
30 Mayıs 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Gençlik Komisyonu ile “Çocuklarla Oyun” semineri gerçekleştirildi.
KABUL İLETİSİ VE SÜRÜCÜLER
28 Mayıs 2021 tarihinde AÇEV merkez ekibi ve master eğitimcileriyle “Kabul İletisi ve Sürücüler” semineri gerçekleştirildi.
SYSTEM CRUSHER FİLMİ ÜZERİNE KONUŞMA / TRAVMA
26 Mayıs 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile System Crusher Filmi travma bağlamında konuşuldu.
EZBERLENEN CİNSİYET
16 Mayıs 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Gençlik Komisyonu ile “Ezberlenen Cinsiyet” semineri gerçekleştirildi.
KABUL EDİLMENİN 5 YOLU
12 Mayıs 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Kabul Edilmenin 5 Yolu” semineri gerçekleştirildi.
SÜRÜCÜLER
2 Mayıs 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Gençlik Komisyonu ile “Sürücüler” semineri gerçekleştirildi.
ERGENİ TAKDİR ve ELEŞTİRİNİN GÜCÜ
28 Nisan 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Ergeni Takdir ve Eleştirinin Gücü” semineri gerçekleştirildi.
GERİLMEDEN GERİBİLDİRİM
18 Nisan 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Gençlik Komisyonu ile “Gerilmeden Geribildirim” semineri gerçekleştirildi.
SORUMLULUK
14 Nisan 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Sorumluluk” semineri gerçekleştirildi.
GERİLMEDEN GERİBİLDİRİM
31 Mart 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Gerilmeden Geribildirim” semineri gerçekleştirildi.
DUYGULARA DAİR İNCE MESELELER
14 Mart 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Gençlik Komisyonu ile “Duygulara Dair İnce Meseleler” semineri gerçekleştirildi.
ERGENLİK
14 Mart 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Gençlik Komisyonu ile “Ergenlik” semineri gerçekleştirildi.
PANDEMİDE EBEVEYNLİK
10 Mart 2021 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı Mentör Anneler ile “Pandemide Ebeveynlik” semineri gerçekleştirildi.
BABALAR BULUŞUYOR / ERGEN BABASI
10 Şubat 2021 tarihinde İyi Babalar Platformu ile ” Babalar Buluşuyor / Ergen Babası” semineri gerçekleştirildi.
EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIMI PROGRAMI EĞİTİCİ EĞİTİMİ
14-17 Aralık 2020 tarihleri arasında UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi” gerçekleştirildi.
EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIMI PROGRAMI EĞİTİCİ EĞİTİMİ
7- 10 Aralık 2020 tarihleri arasında UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi” gerçekleştirildi.
KADIN SAĞLIĞI MERKEZİ ÇALIŞANLARINA ATÖLYE
23-26 Kasım 2020 tarihleri arasında UNFPA ile Kadın Sağlığı Merkezi Çalışanları ile atölye gerçekleştirildi.
3 EGO DURUMUNDA TERAPİ VE DANIŞMANLIK
23 Eylül 2020 tarihinde İzmir PDR Derneği işbirliği kapsamında psikolojik danışmanlar ile “3 Ego Durumunda Terapi ve Danışmanlık” semineri gerçekleştirildi.
EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIMI PROGRAMI EĞİTİCİ EĞİTİMİ
10-20 Ağustos 2020 tarihleri arasında UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi” gerçekleştirildi.
EGO DURUMLARI
27 Şubat 2020 tarihinde Egeden Çocuk ve Travma Vakfı ile “Ego Durumları Atölyesi” gerçekleştirildi.
ERGENİ TAKDİR ve ELEŞTİRİNİN GÜCÜ
13 Aralık 2019 tarihinde Aydın Doğan Vakfı işbirliğinde öğretmenler ile “Ergeni Takdir ve Eleştirinin Gücü” atölyesi gerçekleştirildi.
EKSİK FAZLA EBEVEYNLİK
11 Aralık 2019 tarihinde Nefus Nakipoğlu Vakfı ile ” Eksik Fazla Ebeveynlik” semineri gerçekleştirildi.
OKULDA ETİK İKİLEMLER
21 Kasım 2019 tarihinde Bergama MEM- Rehberlik öğretmenleri ile “Okulda Etik İkilemler” semineri gerçekleştirildi.
ÇOCUK VE OYUN
20 Kasım 2019 tarihinde Çekmeköy RAM- Rehberlik öğretmenleri ile “Çocuk ve Oyun” semineri gerçekleştirildi.
ÇOCUK KORUMA VE MAREMİYET
20 Kasım 2019 tarihinde Çekmeköy RAM- Rehberlik öğretmenleri ile “Çocuk Koruma ve Mahremiyet” semineri gerçekleştirildi.
EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIMI EĞİTİCİ EĞİTİMİ
6-8 Ağustos 2019 tarihleri arasında UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi” gerçekleştirildi.
UNFPA EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIM PROGRAMI SÜPERVİZÖR EĞİTİMİ
12-14 Mayıs 2019 tarihleri arasında UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi Süpervizör Eğitimi” gerçekleştirildi.
EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIMI EĞİTİCİ EĞİTİMİ SÜPERVİZYON
6 Mayıs 2019 tarihinde UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi Süpervizyonu” gerçekleştirildi.
EŞİTLİK İÇİN ERKEK KATILIMI EĞİTİCİ EĞİTİMİ
8-12 ve 14 Nisan 2019 tarihleri arasında UNFPA ile “Eşitlik için Erkek Katılımı Eğitici Eğitimi” gerçekleştirildi.
YUVARLAK MASADA SİNEMA SEKTÖRÜNDE CİNSİYET EŞİTLİĞİ
11 Nisan 2019 tarihinde İstanbul Film Festivali kapsamında sinema sektörü çalışanları ile Sinema Sektöründe Cinsiyet Eşitliği Atölyesi gerçekleştirildi.
SİNEMA SEKTÖRÜNDE CİNSİYET EŞİTLİĞİ: PEKİ YA ŞİMDİ?
11 Nisan 2019 tarihinde İstanbul Film Festivali kapsamında sinema sektörü çalışanları ile Sinema Sektöründe Cinsiyet Eşitliği Paneli gerçekleştirildi.
DUYGU DÜZENLEME
16-17 Mart 2019 tarihinde Samsun MEM Kapsamında öğretmenler ile “Duygu Düzenleme” atölyesi gerçekleştirildi.
PSİKOLOJİK DANIŞMANLIKTA TA
16-17 Mart 2019 tarihinde Samsun MEM Kapsamında psikolojik danışmanlar ile “Psikolojik Danışmanlıkta TA” atölyesi gerçekleştirildi.
TOPLUMSAL CİNSİYET
21 Şubat tarihinde Çekmeköy RAM Gönüllü Atölye- Ayrımcılığın Önlenmesi, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Psikolojik Danışmanın Okuldaki Rolü.
KİŞİLİK GELİŞİMİ VE İLİŞKİLER
15 Şubat 2019’da Egeden Vakfı’nda “Kişilik Gelişimi ve İlişkiler” eğitimi gerçekleştirildi.
İLİŞKİNİN KAPILARI
8 Şubat 2019 tarihinde Egeden Vakfı ile “İlişkinin Kapıları” atölyesi gerçekleştirildi
OKULDA ETİK İKİLEMLER
31 Ocak 2019 tarihinde TÖZOK ile “Okulda Etik İkilemler” atölyesi gerçekleştirildi.
DUYGULAR ATÖLYESİ
17 Ocak 2019 tarihinde Çekmeköy RAM Gönüllü Atölye- İlişkide Empatinin Etkisi, Duygu Düzenlemesi ve Çocuklarla İlişkide Kullanılması atölyesi gerçekleştirildi.
UNFPA GÖÇMEN ERKEK PROGRAM UYGULAMASI
2 Ocak, 3 Ocak, 5 Ocak, 6 Ocak, 10 Ocak, 12 Ocak ve 6 Ocak 2019 tarihlerinde UNFPA ile “Göçmen Erkek Programı” uygulaması gerçekleştirildi.
MODEL OKUL KURGU
Eylül 2018’de Vehbi Koç Vakfının Model Okul Projesi kapsamında model okul kurgusu bina donanı, öğretmen becerileri ve ilişkiler boyutlarında 2 günlük atölyede çalışılmıştır.
ÜÇ EGO DURUMUNDA TRAVMA
Haziran 2018’de Porta gönüllü çalışmaları kapsamında Egeden Çocuk ve Travma Vakfı ve Bayraklı RAM işbirliğinde gerçekleştirilen travma sempozyumunda ego durumlarına travmanın etkisi hakkında 3 saatlik atölye gerçekleştirilmiştir.
OKULDA EKİP OLMA
Haziran 2018’de Vehbi Koç Vakfının Model Okul Projesi kapsamında okul öğretmenlerine ekip olma üzerine 1 günlük atölye gerçekleştirilmiştir.
ERGENİ TAKDİR ve ELEŞTİRİNİN GÜCÜ
Nisan 2018’de Vehbi Koç Vakfının Model Okul Projesi kapsamında okul velilerine ergenle iletişim, ergeni takdir ve eleştiri hakkında 2 saatlik seminer verilmiştir.
ÖĞRETMEN ETKİLEŞİM PROGRAMI
Şubat-Haziran 2018’de Vehbi Koç Vakfının Model Okul Projesi kapsamında öğretmenlerle 6 oturumdan (12 saat) oluşan; iletişim, sınıf yönetimi ve ilişki becerileri hakkında etkileşim programı yürütülmüştür.
ERGENİ KİM KORUR HAİN KURTTAN
Aralık 2017’de Porta gönüllü çalışmaları kapsamında UNFPA ve TAP Vakfının proje toplantısında ergenlerin gelişimi ve desteklenmesi üzerine 1 saat süren sunum gerçekleştirilmiştir.
İLİŞKİNİN KAPILARI
Aralık 2017’de Porta gönüllü çalışmaları kapsamında, Çekmeköy Rehberlik Araştırma Merkezi’nin toplantısında danışmanlıkta ilişkinin anlamı ve kapıları hakkında 2 saatlik seminer verilmiştir.
ERGENLE İLETİŞİM
Eylül 2017’de Egeden Çocuk ve Travma Vakfı’nın, Seferihisar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile ortak çalışmasına gönüllü destek kapsamında orta okul ve lise öğretmenlerine ergenlik dönemi ve ergenlerle iletişim konulu 2 saatlik seminer verilmiştir.
ÇOCUKLUK HİÇ BİTER Mİ
Eylül 2017’de Egeden Çocuk ve Travma Vakfı’nın, Seferihisar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile ortak çalışmasına gönüllü destek kapsamında ilkokul öğretmenlerine 2 saat süren iletişim semineri verilmiştir.
ETKİLİ İLETİŞİM ATÖLYE
Eylül 2017’de, VKV Model Okul Projesi kapsamında, Beykoz Ziya Ünsel Ortaokulu öğretmenleri ile; eğitim yılına başlangıç ve ekip içi verimli çalışma yollarını keşfetmek için iletişim becerileri kapsamında 2 günlük atölye gerçekleştirilmiştir.
EKSİK FAZLA EBEVEYNLİK
11 Ocak 2021 tarihinde Pendik BİLSEM velileri ile “Eksik Fazla Ebeveynlik” semineri gerçekleştirildi.