Dilara Güvenç, İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümünden mezun olmuş ardından aynı üniversitede Klinik Psikoloji yüksek lisansını tamamlamıştır. Bitirme tezinde psikodinamik çocuk terapisinde zihinselleştirme ile terapötik ittifak arasındaki ilişkileri araştırmış ve tezi bilimsel bir makale olarak yayınlanmıştır. Lisans eğitimi sırasında Ekipnormarazon Danışmanlık Merkezinde ve Moodist Psikiyatri Hastanesinde staj yapmış ve Bilişsel Beceri Projesinde öğrenme güçlükleri yaşayan çocuklarla gönüllü olarak çalışmıştır.

Yüksek lisans eğitimi sırasında Bilgi Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık Merkezi’nde psikoterapi ve psikolojik değerlendirme çalışmaları yürütmüştür. Aynı dönemde Bilgi Üniversitesi Psikoterapi Araştırmaları Laboratuvarı’nda psikodinamik terapi araştırmasında görev almıştır. Hala terapi süreçleri üzerine akademik çalışmalarına devam etmektedir. Sibel Halfon’un yürüttüğü Çocuklar için Zihinselleştirmeye Dayalı Terapinin (MBT-C) etkililiğini araştıran projede terapist olarak çalışmış ve proje bünyesinde Anna Freud Center’dan eğitim ve süpervizyon almıştır. Rorschach ve Projektif Dersler Derneği’nin Çocuk Çizimlerinin Projektif Değerlendirilmesi eğitimini ve İstanbul Çocuk ve Ergen Psikanalitik Psikoterapi Derneği Psikanalitik Çocuk Terapisi Formasyonunun 1. modülünü tamamlamıştır.

Terapi pratiğinde ağırlıklı olarak psikodinamik yaklaşımla çalışmakta ve PORTA’da çocuk, ergen, ebeveyn ve yetişkinlere yönelik psikoterapi ve danışmanlık hizmeti vermektedir. Online ve yüz yüze olarak seanslarını sürdürmektedir.

Dilara Güvenç, İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümünden mezun olmuş ardından aynı üniversitede Klinik Psikoloji yüksek lisansını tamamlamıştır. Bitirme tezinde psikodinamik çocuk terapisinde zihinselleştirme ile terapötik ittifak arasındaki ilişkileri araştırmış ve tezi bilimsel bir makale olarak yayınlanmıştır. Lisans eğitimi sırasında Ekipnormarazon Danışmanlık Merkezinde ve Moodist Psikiyatri Hastanesinde staj yapmış ve Bilişsel Beceri Projesinde öğrenme güçlükleri yaşayan çocuklarla gönüllü olarak çalışmıştır.

Yüksek lisans eğitimi sırasında Bilgi Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık Merkezi’nde psikoterapi ve psikolojik değerlendirme çalışmaları yürütmüştür. Aynı dönemde Bilgi Üniversitesi Psikoterapi Araştırmaları Laboratuvarı’nda psikodinamik terapi araştırmasında görev almıştır. Hala terapi süreçleri üzerine akademik çalışmalarına devam etmektedir. Sibel Halfon’un yürüttüğü Çocuklar için Zihinselleştirmeye Dayalı Terapinin (MBT-C) etkililiğini araştıran projede terapist olarak çalışmış ve proje bünyesinde Anna Freud Center’dan eğitim ve süpervizyon almıştır. Rorschach ve Projektif Dersler Derneği’nin Çocuk Çizimlerinin Projektif Değerlendirilmesi eğitimini ve İstanbul Çocuk ve Ergen Psikanalitik Psikoterapi Derneği Psikanalitik Çocuk Terapisi Formasyonunun 1. modülünü tamamlamıştır.

Terapi pratiğinde ağırlıklı olarak psikodinamik yaklaşımla çalışmakta ve PORTA’da çocuk, ergen, ebeveyn ve yetişkinlere yönelik psikoterapi ve danışmanlık hizmeti vermektedir. Online ve yüz yüze olarak seanslarını sürdürmektedir.