Görünüm yükleniyor.
Darüşşafaka Eğitim Kurumları ortaokul belletmen öğretmenleri ile "Gerilmeden Geribildirim" atölyesi gerçekleştirildi. Atölyede; iletişimde temel ihtiyaçlar, iletişimde zorlayıcı mesajlar(sürücüler), geribildirim ilke ve yöntemleri vaka çalışmaları ile ele alındı.
TA'da OTONOMİ ve EĞİTİM oturumunda: Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik konuları ele alınmaktadır.
UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen "Mahremiyet Seminerleri" Adana Sarıçam Mülteci Kampı'nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
UNFPA ve Pozitif Yaşam Derneği işbirliğinde PORTA tarafından geliştirilen "Mahremiyet Seminerleri" Adana Sarıçam Mülteci Kampı'nda çocuklar ve ebeveynlerle gerçekleştirilmektedir. Seminerde; mahremiyet tanımı, beden, eşya, alan ve ilişki başlıklarında mahremiyet, hayır diyebilme ve çocukların korunması için kişisel ve kurumsal çözüm başlıkları ele alınmaktadır.
TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM oturumunda öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları konu edilmektedir.
Darüşşafaka Eğitim Kurumları lise belletmen öğretmenleri ile "Gerilmeden Geribildirim" atölyesi gerçekleştirildi. Atölyede; iletişimde temel ihtiyaçlar, iletişimde zorlayıcı mesajlar(sürücüler), geribildirim ilke ve yöntemleri vaka çalışmaları ile ele alındı.
UNHCR (Birleşmiş Milletler Yüksek Komiserliği) İzmir şubesi işbirliğinde kurumlarda çalışan psikologlara yönelik çocukları ve bakım verenleri desteklemek için yapılabilecekler hakkında çevrim içi seminer planlanmıştır. Seminerde; bağ kurma, olumlu ve işlevsel otorite/ebeveyn becerileri, vaka formülasyonu ve yönetimi ele alınacaktır.
EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) oturumunda: Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları; Mükemmel ol, güçlü ol, gayret et, çabuk ol, hoşnut et sürücülerinin eğitim ortamında kullanımı tartışılmaktadır.
Atölyenin birinci gününde şu konular ele alınmaktadır: TA'da OTONOMİ ve EĞİTİM: Eğitimde öğreten ve öğrenenin kendisi gibi olmanın 3 yolu: Bilinçli olma, doğallık ve içtenlik, TEMEL İHTİYAÇ ÜÇGENİ ve EĞİTİM oturumunda Öğrenen ve öğretenin sınırları, algısı, önyargıları ve kabul edilme araçları ve EĞİTİMDE KABUL ve ZORLAYICI MESAJLAR (SÜRÜCÜLER) oturumunda: Eğitimde ve okulda kabul edilmenin kalıpları;…
EĞİTİMDE EGO DURUMLARI VE TRANSAKSİYONLAR oturumunda: Öğrenen ve öğretenin karşılaşması, sınıfta, eğitimde, okulda “Çocuk, Yetişkin ve Ebeveyn” ego durumları çalışılmaktadır.