EĞİTİM | KISA TANITIM ve AMAÇ | |
EĞİTİM KURUMLARINA EĞİTİMLER | İletişim becerileri eğitimlerinde, kişilerarası iletişim becerileri üzerinde çalışılır. Kişinin birebir ilişkilerde, özel hayatında ve iş yaşamında kendini, diğerini ve dünyayı nasıl algıladığı ve bu algılayışları nasıl hayata geçirdiği ele alınır.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 ile 2 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatlik 4-6 oturumla gerçekleştirilmektedir.
|
|
ŞİRKETLERE EĞİTİMLER | İletişim becerileri eğitimlerinde, kişilerarası iletişim becerileri üzerinde çalışılır. Kişinin birebir ilişkilerde, özel hayatında ve iş yaşamında kendini, diğerini ve dünyayı nasıl algıladığı ve bu algılayışları nasıl hayata geçirdiği ele alınır.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 ile 2 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatlik 4-6 oturumla gerçekleştirilmektedir.
|
|
İLETİŞİM BECERİLERİ | İletişim becerileri eğitimlerinde, kişilerarası iletişim becerileri üzerinde çalışılır. Kişinin birebir ilişkilerde, özel hayatında ve iş yaşamında kendini, diğerini ve dünyayı nasıl algıladığı ve bu algılayışları nasıl hayata geçirdiği ele alınır.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 ile 2 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatlik 4-6 oturumla gerçekleştirilmektedir.
|
|
GERİBİLDİRİM BECERİLERİ | Geribildirim, kişilerin herhangi bir davranışı ya da kişilik özelliklerine ilişkin belirli bir gözlem sonucu yapılan değerlendirme, yorum ya da tespittir. Eğitimde katılımcılara etkili ve yararlı bir geribildirimin ilkeleri hakkında farkındalık kazandırmak ve geribildirim yöntemlerini kullanabilme becerisini edinmelerini sağlamak amaçlanmaktadır.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 ile 3 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatten oluşan 6-8 oturumla gerçekleştirilmektedir. Ayrıca süpervizyon desteği sunulmaktadır.
|
|
EKİP OLMA ve LİDERLİK |
Okulda ya da kurumda üst ve orta düzey yöneticilerin; ekip yönetimi, liderlik, ilişki yönetimi konularında bilgi, farkındalık ve beceri düzeyinde kazanımlar edinmeleriini sağlamak amaçlanır.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatlik 2-4 oturumla gerçekleştirilmektedir. Ayrıca süpervizyon desteği sunulmaktadır.
|
|
GELİŞİM VE MİZAÇ | Çocukların çevresinde olan her yetişkinin yararlanabileceği bu eğitimde, çocukların gelişimini anlamada çok önemli bir faktör olan mizaç konusu ele alınır. Çocukların doğuştan getirdikleri mizaç özelikleri, bu özeliklerin yaratabileceği gelişimsel ihtiyaçlar, yetişkin-çocuk ve akran ilişkilerine yansımaları konularında katılımcıların bilgi, farkındalık ve beceri geliştirmeleri hedeflenir.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 ile 2 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatlik 4-6 oturumla gerçekleştirilmektedir. Ayrıca süpervizyon desteği sunulmaktadır. |
|
DUYGULAR VE DUYGU YÖNETİMİ | Eğitimde, hayatın pek çok alanında kararlarımızı, tutum ve davranışlarımızı fazlasıyla etkileyen duygulara yakından bakmak hedeflenir. Bu duyguları kabul edebilme, onları taşıyabilme ve düzenleme konusunda çeşitli farkındalık çalışmaları, etkinlikler ve tartışmalar gerçekleştirilir ve böylece katılımcıların bu konuda bilgi ve beceri kazanmaları sağlanır.
Eğitim, kurumun ve katılımcıların ihtiyaçlarına bağlı olarak 1 ile 2 günlük atölye ya da haftada bir, 2 saatlik 4-6 oturumla gerçekleştirilmektedir. |